Najczęściej zadawane pytania

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po zaksięgowaniu przez Ciebie wpłaty na nasze konto rozpoczynamy proces realizacji zamówienia. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie zamówienia.

Z reguły wszystkie zamówienia wychodzą od nas w ciągu 24 godzin !

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • list polecony priorytetowy
  • przesyłka kurierska
  • przesyłka pobraniowa kurierska
  • odbiór osobisty
 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

  • list polecony ekonomiczny 7 zł
  • list polecony priorytetowy 8 zł
  • przesyłka biznesowa poczty polskiej  10 zł
  • przesyłka biznesowa pobraniowa poczty polskiej 13 zł
  • Przesyłka kurierska 14 zł
  • przesyłka pobraniowa kurierska 17 zł

 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

 

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w jednym z naszych sklepów stacjonarnych:
- Rzeszów ul. Bernardyńska 8/2
- Lublin ul. Narutowicza 18
- Sanok ul. Rynek 21
po wcześniejszym skontaktowaniu się z nami.

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

  

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w Uwagach do sprzedającego należy napisać dane firmy lub osoby na która ma być wystawiona faktura Vat.

 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej mailowo - sklep@ecarla.pl

  

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej mailowo lub telefonicznie.

 

Chcę zareklamować przedmiot. Co zrobić?

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji skontaktuj się z nami mailowo - sklep@ecarla.pl, a otrzymasz od nas wytyczne, co należy zrobić w Twoim przypadku. Zazwyczaj prosimy wtedy o odesłanie przesyłki na adres:

eCarla Karolina Koziol-Sycz
ul. Bernardyńska 8/2
35-069 Rzeszów
Polska